10/23/2011

Venecija: Duhovna potraga

Kao Gaudi sam nalazio i donosio polupane tanjiriće i ugrađivao ih u svoju fasadu. Bio sam kolekcionar sebe. Skupljao sam se kroz ono što sam naučio, ono što ću videti. Ono što ću biti.

Nekoliko godina živeo sam sa Vencijom, što je lepo i pesnički. Nikad nisam žudeo da postanem stručnjak za ono što volim. Nikada nisam stekao taj ginekološki odnos prema ljubavi. I dalje mislim da čudo nastaje kao kombinacija znanja i neznanja. Zlatnim koncem imaginacije moram stalno krpiti pocepanu tapiseriju poznatog.

Duhovna potraga mi je dala detalje. Pošto je pažnja parcijalna, onda je i istina. Dobro uočen detalj nije deo svakodnevnog. On je fantastičan po sebi. Tačno zapažanje dolazi iz nenaviknutog i pruža se kao most ka drugom svetu.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Vladimir Pištalo
Venecija: Bildungsroman - "Knjiga metamorfoza."
Biblioteka "Kalendar" knjiga broj 40
Izdavač Agora (2011)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails