Dvojac norvežana, Ole Christian Sandberg i Christopher Harlem, su u VOSS konceptu želeli da predstave "vodu visokog kvaliteta na značajnim mestima u visoko-kvalitetnom pakovanju." Uzdizanje geografskog porekla izvorišta i čistote sastava nije bilo moguće bez adekvatno originalnog pakovanja koje će uspeti da zadovolji jedan od važnih marketinških zahteva - jasno izdvajanje od konkurencije na tržištu i to na jedinstven način.
Dizajn ambalaže je poveren Neil Kraft-u (bivšem kreativnom direktoru Calvin Klein-a), koji je svoje iskustvo iz modne industrije preneo tako, da je boca VOSS vode postala prva koja asocira na bočicu parfema svojom elegancijom i sofisticiranim izgledom. 12 meseci je bilo potrebno da se proizvede boca vode neobičnog izgleda sa zatvaračem u Evropi. Prodaja je počela aprila 2000.
Usledila je i treća etapa u strategiji razvoja brenda - plasiranje kroz ograničene kanale distribucije orijentisane na više nivoe - ekskluzivne restorane, hotele, klubove i spa centre, prvo u Evropi a onda i u SAD-u. VOSS voda je ubzo postala značajan igrač na tržištu zahvaljujući trendi ambalaži koja je viđana u rukama svetskih selebritija. (Navodno, bila je na Madoninoj rajder-listi)
izvor brandchannel
Нема коментара:
Постави коментар